Dobro Dosli na WWW.SMCHIPTUNING.BA, koji je dio nase djelatnosti posvecene chiptuningu automobila tj podizanju snage motora putem promjene parametara kojim Vas ECU upravlja radom motora! Detaljnije procitajte u tekstu ispod.

PRIJE NEGO SE ODLUCITE NA CHIPTUNING PROCITAJTE OBAVEZNO OVAJ TEKST JER NIJE SVEJEDNO KAKAV CHIP ILI REMAP IMATE !!!! Nudimo povecanje performansi motora i to u 3 Varijante :
Eco Chiptuning za putnicka vozila :omogucava
smanjenje potrosnje vozila . U ovom slucaju snaga motora ostaje vrlo
malo ili nimalo promjenjena a optimizacijom software-a cinimo da motor
bolje radi i da lakse se nosi sa tezinom vozila i navikama vozaca.
Fabrika pravi software na traci za hiljade motora dok mi za svaki motor
prilagodjavamo software posebno.
SM Optimum chiptunig :Optimalno pojačanje snage Vašeg vozila optimizacijom originalnog fabrickog software-a a prema svim preporukama proizvodjaca , uz zadržavanje parametara u propisanim ECO normama i bezbjedno za Vas motor.Kod Optimum chiptuninga potrosnja se smanjuje i do 10% pri uobicajenom stilu voznje,
SM Power Chiptuning :Maksimalno pojačavanje vozila koje osim čip tuninga uključuje i razne
druge prepravke a na nekim modelima čak i drugu
turbinu,dizne,intercooler...
Osim standardnog povecanja snage motora nudimo i rjesenje problema vezanih za motornu elektroniku kao sto su :
DPF / FAP OFF - iskljucivanje filtera dizelskih cestica tako da se isti moze i fizicni odstraniti a motor ce raditi normalno bez ikakvih poslijedica a pri tome ce te ustedjeti mnogo novca jer su filteri jako skupi a zamjenom Vam niko ne garantuje da se greska nece javiti ponovo nakon nekog vremena.
EGR OFF - EGR je ventil koji sluzi za regeneraciju izduvnih gasova kad auto radi u mjestu a prvenstveno sluzi kao aspekt zastite okoline, u vecini slucajeva nije dovoljno samo mehanicki blokirati EGR nego se isti mora ugasiti u motornoj elektronici jer ona prepoznaje da je EGR pokvaren i cesto se desi da motor radi u rezervnom modu ili u najbolje slucaju imate indikaciju greske putem lampice na instrument tabli. Mi nudimo rjesenja koja mogucuju trajno ukljanjanja EGR ventila bez ikakvih poslijedica na rad motora.
HOT / COLD START : Jos jedan problem koji uspjesno rjesavamo modifikacijom motorne elektronike je taj da na odredjenim automobilima pored toga sto je motor mehanicki 100% ispravan desi se da kad je topao tj na radnoj temperaturi ili kad je hladan a narocito zimi morate dugo da alnasujete da bi se motor pokrenuo, to se desava iz razloga fabricke nesavrsenosti software-a koja ne moze da predvidi promjenu parametara zbog habanja motora.. Mi u ovom slucaju imamo rjesenja vrlo efikasna a nasi rezultati su 100% rjesenje vasih problema..
LAMBDA OFF - Lambda senzor je senzor koji se nalazi u auspuhu a govori motornoj elektronici kakav je kvalitet smjese tj odnosa benzin / zrak u cilindru motora. Cesto se desi da se ove sonde pokvare ili da daju pogresne podatke a to rezultira velikim padom snage motora, enormnim povecanjem potrosnje kao i signalizacijom greske na instrument tabli. Mi Vam nudimo opciju kojojm u samom Software-u iskljucimo potrebu za lambda sondom a motor nakon toga radi bez ikakvih problema. Problem sa lambda sondama je obicno na benzinskim motorima a narocito na turbo benzinskim motorima..
Kliknite ispod na logo da vidite koje opcije nudimo za Vaseg omiljenog proizvodjaca .
AUTOMOBILI I PRIVREDNA VOZILA

ACURA

ALFA ROMEO

ASTON MARTIN

AUDI
BENTLEY 
BMW

BYD

CADILLAC

CHEVROLET

CHRYSLER

CITROEN

DACIA

DAEWOO

DODGE

FERRARI

FIAT

FORD

HONDA

HUMMER

HYUNDAI

INFINITY

ISUZU

IVECO

JAGUAR

JEEP

KIA

LADA

LAMBORGHINI

LANCIA

LAND ROVER

LEXUS

LOTUS

MASERATI

MAYBACH

MAZDA

MERCEDES

MG

MINI

MITSUBISHI

NISSAN

OPEL

PEUGEOT

PORSCHE

RENAULT

ROLLS ROYCE

ROVER

SAAB

SEAT

SKODA

SMART
SSANG YONG 
SUBARU

SUZUKI

TOYOTA

VOLVO

VW
KAMIONI I RADNE MASINE
ECO Chiptuning za kamione i radna vozila : Smanjenje potrošnje
goriva na kamionima i mašinama do čak nevjerovatnih
25 %.Pružamo Vam i ovu uslugu uz mogućnost popusta na veći broj vozila.
Za one koji su na putu puno i cesto isplativost je vrlo brzo moguca
jer vec od prvih kilometara pocinjete stediti..
KLIKNITE OVDE ZA DOWNLOAD ECO TUNING BROSURE
DAF
IVECO
MAN
MERCEDES
RENAULT
SCANIA
VOLVO
CASE IHTakodje jedini u BiH nudimo mjerenje snage automobila , trenutno je u
ponudi samo mjerenje snage za automobile sa pogonom na 1 osovini (
prednjoj ili zadnjoj ) dok mjerenje snage za automobile sa pogonom na
sva 4 tocka ocekujemo da cemo biti u mogucnosti do kraja 2010.
I da ovo nije sve nudimo i DTA FAST i MOTEC standalone ECU-e koji su u
potpunosti neovisne od Vase fabricke elektronike motora i u potpunosti
su podesive. Takodje omogucavaju nadogradnju turbo kitova na
elektronike koje nisu predvidjene za rad sa turbo punjacima .
Nas kvalitet potvrdjuje i high end profi oprema koju koristimo.
POWERED BY
ŠTA JE CHIP TUNING ???
Osamdesetih godina prošlog milenijuma
pojavili su se elektronski sklopovi koji do tada nisu bili u auto
industriji,klasičan "karburator" sistem ubrizgavanja goriva dobio je
konkurenta,to je bio elektronski sistem za ubrizgavanje.Prvo su ti
sistemi oponašali sistem rada karburatora ali kasnije počeli su se
kretati u sasvim novom pravcu.Tako je nastao ECU(Engine Control Unit)
ili jedinica za kontrolu rada motora.Ta jedinica ima za zadatak da na
osnovu brojnih senzora rasporedjenih po motoru izračuna koliko treba
goriva motoru u datom trenutku i da omogući isporuku istog.To je bio
primarni zadatak ECUa,kasnije je ECU poceo da kontroliše i momenat
paljenja smjese,pritisak turbo punjača kao i brojne druge periferije
koje nisu tema za ovu našu priču.
Poslije gore napisanog
uvoda,sada se može reći da je chip tuning metoda kojom se mijenjaju
tvornički parametri vezani za količinu goriva,momenat paljenja kao i
pritisak nadpunjenja,ishod ovih radnji je povećavanje obrtnog momenta i
snage motora.Postoji nekoliko metoda kojima se može promijeniti
tvornička postavka parametara u samom ECUu:
1.Stari motori do
otprilike '87 koji su imali kontrolnu jedinicu,nisu se mogli
"čipovati",oni su imali elektronske komponente koje fizički nisu
dozvoljavale upisivanje ili mijenjanje parametara.Oni zapravo nisu ni
imali chip vec samo jedan program rada.
2.Većina motora od
otprilike 1987 pa do 1994 imaju u DIL EPROMU upisane informacije o
kontroli motora.EPROM je elektronska vrsta memorije koja nedozvoljava
prepravljanje ali se moze izvaditi orginalni modul i staviti novi EPROM
i tako promijeniti standardne postavke.Mana ove metode je zato sto se
ECU mora rastavljati da bi se izvrsila supstitucija EPROM modula.Dobra
je stvar zato što u svakom trenutku možete vratiti svoj standardni
EPROM zamjenom modula.
3.Neki motori od otprilke 1994 do 1998
imaju takodje EPROMe ali novije generacije u PLCC kucištu.Postupak je
isti kao i za gore navedenu proceduru. PLCC EPROMi nemaju prozorčić na
tijelu koji inače sluzi za brisanje eproma pod UV lampom.Trebali bi da
garantuju veću brzinu rada kao i veću pouzdanost. Kao sto je vec rečeno
ECU se mora rastaviti da bi se ubacio novi modul.
4.Većina
motora od 1998(9) pa do danas ima elektronsku memoriju tipa FLASH koja
se moze prepravljati.Chip tuning koji se radi na ovakvim autima zove se
OBD ili tuning preko kabla.Kod ove metode nema rastavljanja ECUa,
prepravljanje se vrsi softwerom preko OBD konektora za dijagnozu. Mana
ove metode je što bez stručnog lica nemožete vratiti standardne
postavke.
5.Neki motori od 2003(4) moraju da se rade preko BDM
konektora koji se nalazi u samom ECU.To znači da se kompijuter mora
izvaditi iz auta i jedino tim postupkom je omogućeno čitanje/pisanje po
sadržaju memorije.Postupak je izuzetno siguran bez obzira na otvaranje
samog kompijutera ako se izvodi sa kvalitetnom opremom kakvu mi
posjedujemo.
6.Power box je elektronski sklop koji se postavlja
izmedju senzora na motoru i ECUa ili izmedju dizni i ECUa.Ima za
zadatak da "presretne" informaciju od senzora(ili za dizne), promjeni
je i dalje proslijedi ECUu ili diznama,uslijed čega se onda pravi
bogatiji odnos gorivo/vazduh i tako povećava snaga motora.Kod ove
metode nema niti rastavljanja ECUa niti OBD prepravljanja FLASHa.ECU
ostaje potpuno orginalan.Može se u svakom trenutku skinuti i staviti na
drugi,identičan automobil.Mana je zato što nema individualih prepravki
i pojedinačnog podešavanja,što je na nekima motorima neophodno.Priličan
problem predstavlja i viskoka cijena kvalitetnog power boxa.Mi u ponudi
imamo veoma kvalitetne uređaje od VECTOR motortuninga.
ZAŠTO CHIP TUNING ???
Chip tuning je
najbrži,najjednostavniji,najsigurniji i naravno najjeftiniji postupak
kojim možete vašem ljubimcu da podarite još dodatne snage.Zavisno od
vrste motora (dizel,benzin,turbo dizel,turbo benzin) varira učinkovitost
chip tuninga.Turbo motori (dizeli i benzinci) imaju najveći stepen
poboljšanja performansi i on je otprilke 25% dok obični atmosferski
motori imaju oko 10%.
Trajanje postupka?: Zavisno od kontrolne
jedinice (ECU) od 45 min pa do 4 h
Sigurnost postupka?: SM
chiptuning izvodi programiranje sa visoko profesionalnom opremom kako u
EPROM varijanti tako i u OBD i BDM postupku.Iskustvo od 10 godina je
velika garancija kvaliteta.
Šta je EPROM varijanta? Neki modeli(
otprilke do 1998 ) imaju EPROM memorijsko kolo u svom ECUu.To kolo se
fizički mora zamijeniti sa novim(poboljšanim) EPROMom što znači da se
ECU mora rastaviti.Nakon toga vama ostaje orginalni EPROM.
Šta je
OBD varijanta? To je postupak gdje nema rastavljanja ECUa.Upisivanje se
vrši preko kablova koji se prikljucuju na OBD konektor koji posjeduje
većina auta od 1998 god.Preko laptopa se podatci upisuju u ECU.
Šta
je BDM varijanta? To je postupak gdje se mora otvoriti ECU i na posebne
konektore na samoj štampanoj ploči priključiti jedinstven interface
koji se koristi za pisanje i citanje podataka iz takvog ECU.
Šta
se dešava sa potrošnjom? U većini slučajeva ostaje ista ili čak manja
ako se auto umjereno agresivno vozi.Kod visoko forsirane vožnje
potrošnja je veća nego prije chip tuninga što je rezultat povećanja
snage motora.Potrošnja se maksimalno može povećati u postotcima shodno
dobitku snage pri ekstremnom režimu vožnje.Kod svakodnevne vožnje nema
promjena potrošnje.
Šteti li chip tuning motoru? Sama fabrika je
ostavila prostora da se snaga može po potrebi povećati remapiranjem
ECUa.Većina fabrika u svojoj ponudi motora ima potpuno iste motore kod
kojih je jedino razlika u sadržaju chipa u ECU.Tako se tržistu nudi veći
broj motora koji se razlikuju u snazi,a razlika je dobijena fabričkim
chip tuningom.Sto se tiče atmosferskih motora kod njih chip tuning može
samo da poveća vijek trajanja motora jer obogaćuje smijesu i time
smanjuje EGT odnosno temparaturu na izduvu. Efekat chip tuninga na
ovakvim motorima je više nego pozitivan.Kod turbo motora stvar je malo
komplikovanija.ECU kod njih kontroliše i pritisak turbine tako da se
tuningom osim goriva moze povećati i količina vazduha,samim tim je i
razlika u dobitku na snazi veća u odnosu na obične motore.Pretjeranim
povećavanjem pritiska turbine može doći do mehaničkog uništenja motora
pa je umjerenost najveći prijatelj turbo chip tuninga.Kod ispravnog
urađenog remapiranja nema štetnih efekata po motor.
Mogu li
poslije chip tuninga da idem na auto dijagnostiku?: Naravno,chip tuning
nema veze sa dijagnostikom.Sve ostaje kao i prije prepravke.
Zašto
onda fabrika nije izvukla svu moguću snagu iz motora? Ima više
razloga.Auto koji fabrika prodaje mora biti testiran na sve moguće
geografske i meteorološke uslove,to u stvari znači da fabrici nije bitno
hoće li se auto voziti na Tibetu(velika visina) ili na Havajima(nivo
mora) ili na Aljasci(niska temp.) ili u Sahari(visoka temp.). On je
testiran tako da radi na svim nadmorskim visinama kao i na svim
temparaturama vazduha bez obzira na vlažnosti i pritisak.Da bi to
postigli oni rade optimizaciju software-a u ECU a ne maximizaciju,tj.
uzimaju postotak snage da bi dobili apsolutnu sigurnost u radu motora
pod svim uslovima.Još jedan od razloga je ECO norma koja se mora
poštovati,kad je motor nov chip tuning ne remeti količinu štetnih
materija u izduvnim gasovima,ali kako motor stari(više prelazi)
pojavljuju se problemi sa štetnim materijama.Da bi fabrika produžila
upotrebljivost u sklopu ECO normi radi opet optimizaciju i time motor
duže ostaje u granicama koje su propisane za ECO standard.
Šta je
sa garancijom na motor? SM chip tuning kao i sve firme širom svijeta
nedaju garanciju na motor.Razlog za to je nemogućnost da se procijeni
stanje motora prije chipovanja.Garancija se moze dati uz odgovarajuću
doplatu i slanje automobila u poseban servis gdje se mora vršiti
procijena samog stanja motora.Ove stvari su neophode da se nebi pravila
zloupotreba čip tuninga jer uzmimo pretpostavku da neko hoce da radi čip
tuning na motoru koji je na samom "kraju" i plati čip xxx eura, dobije
garanciju na motor i poslije toga namjerno isforsira motor i za cijenu
čipa dobija generalni popravak motora.Takvu praksu na našim prostorima
veoma puno bi praktikovali da se garancija može dati bez dodatne
doplate.Pa stoga vam je jasno zašto ovako moramo da radimo. Mi dajemo
garanciju na našu djelatnost,tj. chip tuning i svi problemi koji se jave
u toj oblasti biće otklonjeni pod uslovom da niko nije dirao ECU osim
nas, kao i da nije prošlo više od 3 godine od chip tuninga.
Šta
ako dovedem još par drugova da uradimo chip tuning? Postoje razni
popusti na osnovnu cijenu za odabrani model automobila.Zavisno od modela
varira i popust od 10 do 20 %.Takođe postoji i mogućnost da mi dodjemo u
Vaš grad ako okupite dovoljan broj zainteresovanih automobila za čip
tuning.
Moj model automobila nije u vašem katalogu,zašto? U
katalogu su modeli koji se najčešće chipuju, nemoguće je svaki model i
sva auta na tržištu predstaviti.Molimo vas da u tom slučaju kontaktirate
nas na naš email.
